Створено «гарячу лінію» з питань захисту прав споживачів
Створено «гарячу лінію» з питань захисту прав споживачів
Останнім часом занадто часто у споживачів виникають проблеми з неналежною якістю придбаних товарів, несвоєчасністю надання послуг, відмови продавців замінити товар або повернути гроші.
Переважна більшість покупців виконує вказівки продавця, не знаючи власних прав. Іноді, навіть розуміючи, що їх права порушують, споживачі не знають до кого звернутися, кому поскаржитися.
З метою захисту гарантованого права споживачів на отримання ними якісних та безпечних товарів та послуг, підвищенню рівня правової обізнаності та інформованості щодо діючого законодавства у сфері захисту прав споживачів, а також налагодженню ефективного діалогу у форматі «влада-споживач», головою Недригайлівської селищної ради видано розпорядження від 30 червня 2020 року № 43 «Про створення консультативно-інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів».
Відповідальним за функціонування «гарячої лінії», надання консультацій з питань захисту прав споживачів визначено відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної діяльності (тел. 5-57-99).
Віднині споживач може звернутися на «гарячу лінію», щоб дізнатися, як повернути неякісний товар, як діяти, коли його обважили, коли йому відмовили у видачі чеку, неякісно надали побутові послуги, незадовільно відремонтували побутову техніку тощо.
Водночас, інформуємо, що правом здійснювати перевірки у суб’єктів господарювання на додержання ними правил торгівлі і надання послуг, обов’язкових вимог щодо якості і безпеки продукції та вживати відповідні заходи у разі виявлення порушення прав споживачів наділена виключно Держпродспоживслужба України та її територіальні органи.