ОБГОВОРИЛИ КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ГРОМАД
Недригайлівщину з робочим візитом відвідали заступник Міністра розвитку громад та територій Іван ЛУКЕРЯ, народний депутат України, Голова підкомітету Верховної Ради з питань адміністративно-територіального устрою Віталій БЕЗГІН, народний депутат України Максим ГУЗЕНКО, виконавчий директор Асоціації міст України Олександр СЛОБОЖАН, заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Віталій МАКСИМЕНКО та голова Роменської районної державної адміністрації Денис ВАЩЕНКО.
Спочатку у селі Хоружівка на базі Центру сприяння розвитку об’єднаних територіальних громад державної служби зайнятості відбулася зустріч з головами громад.
Очільники громад мали змогу у форматі питання-відповідь поспілкуватися з державними діячами щодо ключових аспектів розвитку громад та обмінятися досвідом один з одним.
Зокрема, піднімалися питання реалізації проєктів за кошти ДФРР, податкових надходжень, розгортання мережі центрів надання адміністративних послуг, питання земельної сфери, нестача коштів у сфері охорони здоров'я.
Недригайлівський селищний голова Костянтин ВОЛКОВ взяв активну участь у обговоренні та зазначив, що для розвитку територій важливо залучати всі можливі ресурси та інвестиції.
Після зустрічі делегація побувала у Недригайлівській спеціалізованій ЗОШ І-ІІІ ступенів (опорний заклад), де було проінспектовано стан виконання ремонтно-будівельних робіт, обговорено проблемні моменти.
Проєкт «Реконструкція Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Незалежності, 25 в смт Недригайлів Сумської області (інженерні мережі та оздоблення приміщень)» пройшов конкурсний відбір Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР).
Залишкова вартість проєкту – 17688,576 тис.грн., в тому числі кошти ДФРР – 15790,576 тис.грн. Недригайлівською селищною радою виділено кошти в сумі 1898 тис.грн. для співфінансування.
Незабаром в школі продовжаться ремонтно-будівельні роботи.
Маємо акумулювати всі зусилля, щоб діти якнайшвидше отримали комфортні та сучасні умови для навчання.