Захист прав споживачів
Про створення консультаційно - інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів при Недригайлівській селищній раді
Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року
Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року
ЯК ДІЯТИ ПОКУПЦЮ, ЯКИЙ ВИПАДКОВО РОЗБИВ, ЧИ ПОШКОДИВ ТОВАР У МАГАЗИНІ?
Методичні рекомендації на тему: «Актуальні питання захисту прав споживачів»
Права споживача – корисні поради (пам’ятка)
У кожному магазині повинні обов’язково міститися:
- «Куточок споживача», де повинні бути відображені права і обов’язки продавця і покупця, відомості про продавця (адреса, телефон, ПІБ директора), адреса і телефони контролюючих органів,
- Закон України «Про захист прав споживачів», відповідні правила торгівлі тощо;
Продавці і касири мусять мати значки («беджики»), на яких вказані їх посади і імена.
Перш ніж оплачувати обраний товар чи послугу, перевірте:
- відповідність названої продавцем ціни тій, яка вказана у ціннику чи прейскуранті;
- якщо товар штучний – чи не пошкоджена упаковка і чи дійсно в ній той товар, за який ви сплачуєте гроші; комплектність товару; наявність супроводжувальної документації. При цьому попросіть у продавця продемонструвати, як працює товар і як ним користуватися;
- якщо товар ваговий – чи правильно працюють ваги;
- наявність необхідної інформації на упаковці та у супроводжувальній документації. Слід детально ознайомитися з цією інформацією, перш за все – зі строком придатності, гарантійними зобов’язаннями виробника тощо.
Під час покупки товару (оплати послуги, роботи) прослідкуйте:
- щоб вам видали касовий чек (якщо товар тривалого зберігання, попросіть також виписати товарний чек) і щоб на чеку було видно сплачену суму;
- щоб у паспорті виробу було точно вказано дату покупки і назву магазину-продавця.
Корисні посилання:
- консультаційно-інформаційна служба «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів при Недригайлівській селищній раді за телефоном 5-57-99.
-
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Телефон:
(044) 279 12 70 - приймальня; (044) 278 84 60,
278 41 70 - канцелярія
факс:
(044) 279-48-83
E-mail:
General - head@consumer.gov.ua
Адреса:
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1
-
Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Запит на інформацію, відповідно до Закону Укрвїни "Про доступ до публічної інформації", може бути поданий:
Адреса: м. Суми, вул. Гамалія, буд. 25.
Телефон: (0542) 77-90-43
E-mail: post@dpss-sumy.gov.ua
по факсу (0542) 61-73-41
Цілодобова гаряча лінія: 044 364 77 80, 050 230 04 28