Недригайлівська громада
Сумська область, Роменський район

Відділ з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради

Відділ з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради:

вул. Сумська, 4, селище Недригайлів, Сумська обл. 42100

 

Графік роботи: понеділок – четвер: 08-00 год – 17-15 год, п’ятниця: 08-00 год -  16-00 год., перерва: 12-00 год - 13-00 год. Вихідний: субота, неділя.

Тел. (05455) 5-23-56

e-mailsoczahnedr@ukr.net

 

Начальник відділу з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради –

Волошко Леніна Дмитрівна

 

Основні завдання та функції відділу:

 

  1. організація безпосереднього прийому громадян з питань соціального захисту;
  2. визначення потреб населення територіальної громади у соціальних послугах відповідно до Закону, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюднення інформації про відповідні результати;
  3. прийняття рішень про організацію надання соціальних послуг, у тому числі шляхом соціального замовлення, державних закупівель, державно-приватного партнерства, проведення конкурсу соціальних проєктів тощо;
  4. інформування населення про перелік соціальних послуг, їхній зміст і порядок їх надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
  5. прийом заяв з необхідними документами від громадян з метою визначення права на державну соціальну допомогу, компенсації, грошові виплати, субсидії, соціальні послуги, пільги, формує та передає електронну справу через програмний комплекс «Соціальна громада» відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації та сервісному центру Пенсійного фонду  для опрацювання та прийняття рішень;
  6. призначення  та виплату допомог та компенсацій, що згідно законодавства фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету;
  7. виконує функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції  з державного бюджету;
  8. визначення, зокрема із використанням інформаційно комунікаційних систем Мінветеранів, проблемних питань ветерана, які потребують вирішення;
  9. інформування ветерана про державні, регіональні, місцеві програми підтримки ветеранів;
  10. консультування щодо можливостей, прав, гарантій, пільг, отримання публічних (електронних публічних), соціальних, освітніх, реабілітаційних, психологічних та інших послуг, зокрема з питань оформлення документів для отримання таких послуг;
  11. налагодження комунікації між ветеранами та суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг, участі в опрацюванні інформації про ступінь задоволення якістю надання публічних (електронних публічних) послуг, формування пропозицій щодо удосконалення якості їх надання;
  12. формування пропозицій щодо удосконалення можливостей територіальної громади в задоволенні потреб ветеранів, активного долучення ветеранів до життя територіальної громади, використання їх потенціалу для розвитку територіальної громади, регіону та суспільства в цілому;
  13.  реалізація державної політики з питань колективно – договірного регулювання, здійснення повідомної реєстрації колективних договорів і угод, змін та доповнень до колективних договорів і угод;
  14. інформаційно-роз’яснювальна робота з питань додержання законодавства України про працю, зайнятість населення, легалізацію трудових відносин;
  15. планування соціальних послуг і видатків на їх надання, підготовку відповідних пропозицій до проєктів програми соціального-економічного розвитку, проєкту бюджету Недригайлівської селищної територіальної громади;
  16.  моніторинг, контроль та оцінювання якості надання соціальних послуг, інформує населення про соціальні послуги;
  17. реалізація заходів щодо надання соціальної допомоги та компенсацій вразливим верствам населення громади, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету;
  18. контроль за додержанням вимог Закону України «Про соціальні послуги»;
  19. реалізація заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, протидії торгівлі людьми та жорстокому поводженню з дітьми;
  20. підтримка розвитку волонтерської діяльності;
  21. реєстрація звернень і повідомлень щодо дискримінації за ознакою  статі, вчинення домашнього насильства та жорстокого поводження з дітьми;
  22. підготовка   подання до суду про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
  23. вирішення питань про направлення осіб до будинків-інтернатів;
  24. обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат, складання актів обстеження для призначення / відновлення соціальних виплат;
  25. внесення інформації до  Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
  26.  ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг громади;
  27. видача довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеним особам.

ІНФОРМАЦІЙНІ КАРТКИ (адміністративної послуги)

Право громадян на своєчасність призначення та виплату державних соціальних допомог в умовах реформи системи соціального захисту населення

Щодо призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі

Як отримати грошову компенсацію

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь