Відділ з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради
Відділ з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради:
вул. Сумська, 4, селище Недригайлів, Сумська обл. 42100
Графік роботи: понеділок – четвер: 08-00 год – 17-15 год, п’ятниця: 08-00 год - 16-00 год., перерва: 12-00 год - 13-00 год. Вихідний: субота, неділя.
Тел. (05455) 5-23-56
e-mail: soczahnedr@ukr.net
Начальник відділу з питань соціальної політики та ветеранів Недригайлівської селищної ради –
Волошко Леніна Дмитрівна
Основні завдання та функції відділу:
- організація безпосереднього прийому громадян з питань соціального захисту;
- визначення потреб населення територіальної громади у соціальних послугах відповідно до Закону, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору, оприлюднення інформації про відповідні результати;
- прийняття рішень про організацію надання соціальних послуг, у тому числі шляхом соціального замовлення, державних закупівель, державно-приватного партнерства, проведення конкурсу соціальних проєктів тощо;
- інформування населення про перелік соціальних послуг, їхній зміст і порядок їх надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;
- прийом заяв з необхідними документами від громадян з метою визначення права на державну соціальну допомогу, компенсації, грошові виплати, субсидії, соціальні послуги, пільги, формує та передає електронну справу через програмний комплекс «Соціальна громада» відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації та сервісному центру Пенсійного фонду для опрацювання та прийняття рішень;
- призначення та виплату допомог та компенсацій, що згідно законодавства фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету;
- виконує функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету;
- визначення, зокрема із використанням інформаційно комунікаційних систем Мінветеранів, проблемних питань ветерана, які потребують вирішення;
- інформування ветерана про державні, регіональні, місцеві програми підтримки ветеранів;
- консультування щодо можливостей, прав, гарантій, пільг, отримання публічних (електронних публічних), соціальних, освітніх, реабілітаційних, психологічних та інших послуг, зокрема з питань оформлення документів для отримання таких послуг;
- налагодження комунікації між ветеранами та суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг, участі в опрацюванні інформації про ступінь задоволення якістю надання публічних (електронних публічних) послуг, формування пропозицій щодо удосконалення якості їх надання;
- формування пропозицій щодо удосконалення можливостей територіальної громади в задоволенні потреб ветеранів, активного долучення ветеранів до життя територіальної громади, використання їх потенціалу для розвитку територіальної громади, регіону та суспільства в цілому;
- реалізація державної політики з питань колективно – договірного регулювання, здійснення повідомної реєстрації колективних договорів і угод, змін та доповнень до колективних договорів і угод;
- інформаційно-роз’яснювальна робота з питань додержання законодавства України про працю, зайнятість населення, легалізацію трудових відносин;
- планування соціальних послуг і видатків на їх надання, підготовку відповідних пропозицій до проєктів програми соціального-економічного розвитку, проєкту бюджету Недригайлівської селищної територіальної громади;
- моніторинг, контроль та оцінювання якості надання соціальних послуг, інформує населення про соціальні послуги;
- реалізація заходів щодо надання соціальної допомоги та компенсацій вразливим верствам населення громади, що фінансуються за рахунок коштів місцевого бюджету;
- контроль за додержанням вимог Закону України «Про соціальні послуги»;
- реалізація заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, протидії торгівлі людьми та жорстокому поводженню з дітьми;
- підтримка розвитку волонтерської діяльності;
- реєстрація звернень і повідомлень щодо дискримінації за ознакою статі, вчинення домашнього насильства та жорстокого поводження з дітьми;
- підготовка подання до суду про можливість призначення особи опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена;
- вирішення питань про направлення осіб до будинків-інтернатів;
- обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат, складання актів обстеження для призначення / відновлення соціальних виплат;
- внесення інформації до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
- ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг громади;
- видача довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеним особам.
ІНФОРМАЦІЙНІ КАРТКИ (адміністративної послуги)
Як отримати грошову компенсацію