Недригайлівська громада
Сумська область, Роменський район

Захист прав споживачів

Про створення консультаційно - інформаційної служби «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів при Недригайлівській селищній раді


 

Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року

Про захист прав споживачів

Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

               Про затвердження Порядку провадження
         торговельної діяльності та правил торговельного
            обслуговування на ринку споживчих товарів

Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року

ЯК ДІЯТИ ПОКУПЦЮ, ЯКИЙ ВИПАДКОВО РОЗБИВ, ЧИ ПОШКОДИВ ТОВАР У МАГАЗИНІ?


Методичні рекомендації на тему:   «Актуальні питання захисту прав споживачів»


Права споживача – корисні поради (пам’ятка)

У кожному магазині повинні обов’язково міститися:

  • «Куточок споживача», де повинні бути відображені права і обов’язки продавця і покупця, відомості про продавця (адреса, телефон, ПІБ директора), адреса і телефони контролюючих органів,
  • Закон України «Про захист прав споживачів», відповідні правила торгівлі тощо;

Продавці і касири мусять мати значки («беджики»), на яких вказані їх посади і імена.

Перш ніж оплачувати обраний товар чи послугу, перевірте:

  • відповідність названої продавцем ціни тій, яка вказана у ціннику чи прейскуранті;
  • якщо товар штучний – чи не пошкоджена упаковка і чи дійсно в ній той товар, за який ви сплачуєте гроші; комплектність товару; наявність супроводжувальної документації. При цьому попросіть у продавця продемонструвати, як працює товар і як ним користуватися;
  • якщо товар ваговий – чи правильно працюють ваги;
  • наявність необхідної інформації на упаковці та у супроводжувальній документації. Слід детально ознайомитися з цією інформацією, перш за все – зі строком придатності, гарантійними зобов’язаннями виробника тощо.

Під час покупки товару (оплати послуги, роботи) прослідкуйте:

  • щоб вам видали касовий чек (якщо товар тривалого зберігання, попросіть також виписати товарний чек) і щоб на чеку було видно сплачену суму;
  • щоб у паспорті виробу було точно вказано дату покупки і назву магазину-продавця.

    Корисні посилання:

  • консультаційно-інформаційна служба «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів при Недригайлівській селищній раді за телефоном 5-57-99.
  • Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

    Телефон:

     (044) 279 12 70 - приймальня; (044) 278 84 60,

    278 41 70 - канцелярія

    факс:

    (044) 279-48-83

    E-mail:

    General - head@consumer.gov.ua

    Адреса:

    Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

     

     

  • Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області

     

    Запит на інформацію, відповідно до Закону Укрвїни "Про доступ до публічної інформації", може бути поданий:

     

     

    Адреса:        м. Суми, вул. Гамалія, буд. 25.

     

      Телефон:     (0542) 77-90-43

     

    E-mail:         post@dpss-sumy.gov.ua

     

    по факсу           (0542) 61-73-41

     

    Цілодобова гаряча лінія:  044 364 77 80, 050 230 04 28

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь